Reviewvoorwaarden

Reviews over producten van WELEDA

Wil je met andere consumenten delen hoe je een product hebt ervaren? Dat kan! Denk aan de voorwaarden tijdens het schrijven van een review. Zo zie je jouw review snel op onze website.

 

Een review achterlaten bij WELEDA

Iedereen kan een review schrijven over producten via www.weleda.be. Soms houden we een testpanel waarvoor we via onze nieuwsbrief en/of sociale mediakanalen een oproep plaatsen om producten te testen. Daarna vragen we om een review voor het geteste product te plaatsen. Dit is geheel vrijblijvend. Op onze site worden geen betaalde reviews geplaatst.

Bij elk product op onze website is een reviewsectie toegevoegd waar je je eigen review kunt schrijven. Klik hiervoor op de knop 'Schrijf een review voor dit product'.

Jouw review is niet direct zichtbaar. De herkomst en inhoud worden eerst handmatig gecontroleerd door onszelf. Meestal staat je review binnen een week online. De datum die je bij een review ziet, is de datum waarop deze is geschreven. Reviews staan in principe permanent op www.weleda.be. We accepteren alleen reviews die in het Nederlands of Frans zijn geschreven. Je kunt je review later niet zelf aanpassen of verwijderen. Wil je een review die je hebt geschreven verwijderen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer we jouw review niet plaatsen

Er zijn verschillende redenen waarom we jouw review niet plaatsen:

  1. Jouw review heeft niets te maken met hoe je het product hebt ervaren.
  2. Enkel opmerkingen over de prijs, verzending of het merk WELEDA worden niet geaccepteerd.
  3. Ongepast taalgebruik.
  4. Verwijzingen naar andere websites.
  5. Verwijzingen naar kortingen, acties, campagnes of prijsverschillen ten opzichte van andere verkopers of (online) winkels.

Wanneer verwijderen we jouw review?

WELEDA kan zonder bericht een review afkeuren direct nadat deze is geschreven of naderhand verwijderen. Dit gebeurt om de volgende redenen:

  1. Als jouw review niet voldoet aan deze reviewvoorwaarden en WELEDA hier een vermoeden van heeft.
  2. Als een review gaat over productinformatie die fout was op het moment van aankoop, maar ondertussen is aangepast. Om verwarring te voorkomen, kan besloten worden de review te verwijderen.
  3. Wanneer de automatische controle een afwijkend patroon vaststelt en we dus reden hebben om aan te nemen dat de review nep is.

Een negatieve ervaring is nooit een reden om een review af te keuren of te verwijderen. Zowel positieve als negatieve reviews worden getoond, mits ze voldoen aan de reviewvoorwaarden.

Heb je een klacht over een productreview? Neem dan contact op met onze klantenservice via: [email protected] of bel +32 16 40 66 24 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur bereikbaar). Dit zijn de algemene voorwaarden van onze klachtenprocedure.